Girişimcilik ve Pazarlama Kulübü, 2012 yılında kurulmuş olup, bu köklü yapısı ile birlikte dönemlik ve yıllık hedefleri ile gerekli aksiyon planını çıkartıp takım çalışması, beyin fırtınası ve yaratıcı düşünme modelleme yapıları ile UNDP kalkınma hedefleri doğrultusunda doğru soruları sorarak, üniversitemize hatta diğer birçok üniversite öğrencilerine hitap eden başarılı projeler ortaya çıkartmış, çıkartmaya da devam etmektedir.
1. "FESTUP"
Okulun herkese açık bahçe alanında girişimlerin kendi stantlarını açarak kendilerini birinci ağızda tanıtabildiği workshoplar, mini söyleşiler ve oyunlaştımaların gerçekleştiği ayrıca öğrencilerin girişimlerde staj imkanı bulabileceği bir network ortamı planlayarak hem eğlendiğimiz hem de öğrendiğimiz bir etkinliğimiz.
2. Geleneksel “Girişimciler Buluşuyor” , “NOW ”, "DIGITALMAG"
Kulübün temel felsefesi olan “HUGİP, iş hayatının mini bir simülasyonudur.” cümlesini tam anlamıyla ekip arkadaşlarına sunmak için çeşitli network ağları yaratıp, zor zamanlarda hızlı kararlar vermek, iletişim becerisini arttırıp, takım çalışmasını güçlendirmeye ve tecrübelerini aktarmaya yönelik bir aksiyon dolu bir yapıdır.
3. HUGİP Mobil uygulaması
Uygulamada ajanda, not defteri, çeşitli kulüp ve/veya etkinlik anketlerinin bulunduğu, etkinliklerde etkinlik sonrası konuşmacının oylanmasını istediği soruları anında görebileceğiniz, e-dergide de erişim imkânı sunan çok amaçlı bir uygulamadır.
4. HUGİP E-Dergi Girişimi
E-Dergide; girişimcilik ve pazarlama temalı “3 in 1 etkinliği” (ofis gezisi, 1:1 sohbet ve e-dergi röportajı) ile her ay düzenli olarak çeşitli üst düzey yöneticiler ile röportajlar yaparak onların iş hayatlarına ve günlük hayatlarına daha yakından dokunma fırsatı sunmaktadır.