Özbek, U. (2024).
An Example Assessment of Noise Control in Educational Buildings .
Journal of Interior Design and Academy, 4(2), 172-191.
Ural, A.G.,
Kariptaş, F.S.,
Güney Yüksel, F.C.,
Yılmaz, S.,
Çağal Taşdelen, D.,
Bayır Aydın, S. and Uzun, M. (2024).
Integration of Artificial Intelligence Into Project Courses in Interior Architecture Education .
Journal of Interior Design and Academy, 4(2), 192-211.
Kariptaş, F. S. ve Kariptaş, F. (2024). Re-functioning of industrial buildings within the framework of industrial heritage concept.
New Era International Journal of Interdisciplinary Social Researches, 9(26), 264–275.
https://doi.org/10.5281/zenodo.14553401
Küçükerman, Ö. (2024).
Ehl-i Hireften Alamet-i Farikaya Tasarım . A. E. Bilgili (Ed.),
Yüzyılın İstanbul’u, (ss. 685-708). İstanbul Ticaret Odası. ISBN: 978-625-6722-38-5.
Dirihan, S. (2024).
Kentsel Reformun Vitrinleri: 19. Yüzyılda Pera ve Ginza . G. Ç. Kıasıf (Ed.),
Mimarlık Alanında Uluslararası Araştırmalar-IV (ss. 47–61). Eğitim Yayınevi. ISBN: 978-625-97435-7-8.
Dokum, D. ve Çakır Kıasıf, G. (2024).
Kentsel Dönüşüm Çalışmalarında Sürdürülebilir Yaklaşımlar: Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik İnceleme . G. Ç. Kıasıf (Ed.),
Mimarlık Alanında Uluslararası Araştırmalar-IV (ss. 65-96). Eğitim Yayınevi. ISBN: 978-625-97435-7-8.
Özdemir, B. ve Çakır Kıasıf, G. (2024).
Mekansal Konfigürasyon ve Yön Bulma Arasındaki İlişkinin Mekansal Karmaşıklık Düzeyi Yöntemiyle Değerlendirilmesi . G. Ç. Kıasıf (Ed.), Mimarlık Alanında Uluslararası Araştırmalar-IV (ss. 19-46). Eğitim Yayınevi. ISBN: 978-625-97435-7-8.
Yıldırım, E. N., & Özbek, U. (2024).
Yapay Zeka ile Tasarlanan Mekanlarda Renk Seçimi: Psikolojik Etkiler ve Literatür Uyumunun Analizi . G. Ç. Kıasıf (Ed.),
İç Mimarlık Alanında Uluslararası Araştırmalar–III (ss. 17-32). Ankara: Eğitim Yayınevi. ISBN: 978-625-97435-8-5.