Haliç Üniversitesi Hızlı Erişim Kampüs Hayatı
WhatsApp

Kalite | İletişim Direktörlüğü

Misyon

Haliç Üniversitesi İletişim Direktörlüğü, üniversitenin akademik ve kültürel birikimini doğru, etkili ve yaratıcı iletişim stratejileriyle kamuoyuna aktararak kurumsal itibarı güçlendirmeyi amaçlar.

Vizyon

Yükseköğretim alanında iletişim yönetimi konusunda örnek alınan, dijital dünyayla uyumlu ve genç kuşakla güçlü bağ kuran öncü bir iletişim birimi olmayı hedefler.

Kalite politikamız üniversitemizin vizyon ve değerleri doğrultusunda; şeffaf, güvenilir ve etkili bir iletişim kültürü oluşturmak, tüm paydaşlarımızla sürdürülebilir, yenilikçi ve öğrenci odaklı iletişim süreçleri yürütmektir. Bu ilkeler doğrultusunda, kalite yönetim sistemimize uygun bir şekilde hareket eder; üniversitemizin güçlü kimliğini, öğrencilerimiz ve tüm paydaşlarımızla birlikte geleceğe taşırız.

İsmail AKTAŞ (Başkan)
Serkan DENİZLİ (Üye)
Ferhat ALPAR (Üye)
1
Tüm iletişim faaliyetlerinin (basın, sosyal medya, iç iletişim vb.) kurumsal hedeflerle ne kadar örtüştüğünü izler, düzenli olarak performans analizleri yapar.
2
Güvenilirlik, şeffaflık ve yenilikçilik ilkeleri doğrultusunda, iletişim faaliyetlerinde uygulanacak kalite standartlarını belirler ve gelişen ihtiyaçlara göre günceller.
3
Öğrencilerden, akademik/idari personelden ve dış paydaşlardan gelen geri bildirimleri sistemli şekilde toplar, değerlendirir ve iyileştirme önerileri sunar.
4
Yıllık ve dönemsel kalite değerlendirme raporları hazırlar; iç denetimlerle iletişim faaliyetlerinin kurumsal değerlere ne kadar uygun yürütüldüğünü tespit eder.
5
Birim içindeki ekip üyelerine yönelik kalite, dijital iletişim ve kurumsal dil gibi alanlarda gelişim odaklı eğitim ve atölye süreçleri planlar.