Haliç University Fast Links Administrative
Haliç University Fast Links Campus Life
WhatsApp

Quality | Directorate of Purchasing and Administrative Affairs

Misyon

T.C. Haliç Üniversitesinin strateji ve politikaları ışığında, Satınalma ve İdari İşler Direktörlüğü olarak, 5188 sayılı Özel Güvenlik Kanunu, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu vb. gibi tabi olduğu diğer tüm mevzuatların hükümleri doğrultusunda vizyonumuz, alt müdürlüklerimiz olan İdari İşler Müdürlüğü (Servis Hizmetleri, Muhaberat Hizmetleri, Baskı/Fotokopi Merkezi İşletme Hizmetleri ve Bahçıvanlık Hizmetleri, Ulaşım Hizmetleri), Destek Hizmetleri Müdürlüğü (Temizlik Hizmetleri, Taşıma Hizmetleri ve Servis/İkram Hizmetleri), Güvenlik Müdürlüğü,  Satınalma Müdürlüğü ve Depo ve Stok Yönetim Müdürlüğü (Depolama Hizmetleri ve Stok Yönetim Hizmetleri) marifeti ile ihtiyaç duyulan tüm çalışmaları belirlenen planlar dahilinde gerçekleştirerek başta öğrencilerimiz olmak üzere tüm akademik/idari çalışanlarımızın ihtiyaçlarını karşılamak için gerekli hizmeti vermektir.

Vizyon

T.C. Haliç Üniversitesinin genel vizyonu ile uyumlu bir şekilde gerçekleştireceğimiz tüm hizmetlerimizi, verimliliği ve uyumu esas alarak her geçen gün bir önceki günden daha ileri seviyede yerine getirmeyi hedeflemekteyiz.

Kurumun vizyon, misyon ve temel değerlerine bağlı kalarak;

  • Tüm süreçlerde ihtiyaç ve beklentilerini tam olarak karşılayan bir anlayış içinde olmak,
  • Maliyetleri düşürmek ve karlılığı arttırmak için teknolojik gelişmeleri yakından takip etmek ve uygulamak,
  • En uygun, en doğru ve en ekonomik çözümleri en hızlı biçimde üreterek daha sonra ortaya çıkabilecek uygunsuzlukların önüne geçmek,
  • Kurum için satınalma, destek hizmetleri, ulaşım hizmetleri, güvenlik hizmetleri birimlerimizce tüm çalışanlarda kalite, bilincini tesis etmektir.

Ahmet ÖZCAN (Başkan)
Halil İbrahim TELATAR (Üye)
Hatice YAVUZ (Üye/Raportör)
Satınalma ve İdari İşler Direktörlüğünün, stratejik planı ve hedefleri doğrultusunda; üniversite geneli akademik ve idari bütün talepleri üniversite temel değerlerine ve YÖK kurallarına uygun olarak karşılayarak, talepler özelinde iç değerlendirme yaparak Ar-Ge’ye yönelik ekipman ve malzeme temini süreci hızlı olarak yönetilmektedir.
Kampüs içi bütün etkinlik ve toplantılar idari, destek ve güvenlik hizmetleri birimce aktif rol almak.
Yapılacak olan bütün etkinlik ve toplantılarda ulaşım ve güvenlik desteğini planlamak.
Satın alma talepleri üzerinde iç değerlendirilme yapılarak Satın Alma ve İdari işler Direktörlüğü Satınalma Müdürlüğü kanalında bulunan formlar (Satınalma talep formu, sipariş formu, malzeme hizmet muayene kabul formu vb.) Yükseköğretim Kalite Kurulu tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun şekilde revize etmek.
Satın almaya ilişkin EBYS üzerinden yazılı olarak talepleri almak, talep yapan ilgili birim ile değerlendirerek alım yapmak.
Birim genelinde iç kontrole ilişkin süreçleri yürütmek, uygulamaları izlemek ve gerektiğinde iyileştirici faaliyetlerde bulunmak,
Birim Kalite Komisyonu tarafından alınan kararların Satın Alma ve İdari İşler Direktörlüğünün genelinde uygulanmasına katkı sağlamak ve uygulama sonuçlarını takip etmek.