1
Hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik planlamalar yapılması,
2
Aylık, üç aylık ve yıllık hedefler belirlenmesi,
3
Belirlenen hedeflerin gerçekleşme durumlarının takibinin yapılması,
4
Planlamaların, hedeflerin ve gerçekleşme durumlarının kanıtlayıcı belgeleriyle birlikte bir rapor halinde hazırlanması,
5
Birim İç Değerlendirme Raporunu ve diğer bilgileri hazırlamak ve istenilen zamanda Kalite Koordinatörlüğüne sunmak,
6
Bağımsız değerlendirme kuruluşları tarafından yapılacak belgelendirme ve değerlendirme çalışmaları için gerekli hazırlıkları yapmak ve her türlü desteği vermek,
7
Üniversite iç ve dış değerlendirme sonucunda düzenlenen raporun sonuç, değerlendirme ve önerileri doğrultusunda birim yöneticisine önerilerde bulunmak,
8
Kalite Koordinatörlüğü veya birim yönetimi tarafından kalite ile ilgili belirlenen diğer çalışmaları yürütmektir.