Haliç Üniversitesi Hızlı Erişim Kampüs Hayatı
WhatsApp

Kalite | Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü

Koordinatörlüğün kalite politikası eşitlik, şeffaflık ve verimlilik ilkeleri doğrultusunda şekillenmektedir. İlan ve duyuru süreçlerinde üniversitede yer alan tüm öğrenci ve personellere ulaşılması arzulanmaktadır. Hareketliliklerin yönetiminde süreçlerin zamanında başlatılması ve bitirilmesi; Ulusal Ajans tarafından istenen raporlamaların zamanında ve düzenli yapılması; hareketliliğe katılan öğrenci ve personellerin memnuniyet ve geri dönüş bildirimleri kalite politikasının belirlenmesinde ana unsurlardır.

Serhat Orakçı (Başkan)
İrem Nur Mıhcı (Üye)
Zeliha Kılıçaslan (Üye)
Üniversitenin stratejik planı ve hedefleri kapsamında yürütülen hareketlilik ve değişimlerin (exchange) değerlendirilmesi ve kalitesinin geliştirilmesi için birim içi ve dışı kalite güvence sistemini kurmak, kurumsal göstergeleri belirlemek ve bu kapsamda yapılacak çalışmaları Ulusal Ajans ve Üniversite mevzuatı tarafından belirlenen usul ve esaslara uygun şekilde yürütmek, ayrıca ilgili birim yöneticisine önerilerde bulunmak,
Koordinatörlüğe ilişkin iş süreçlerini oluşturmak, değerlendirmek ve gerektiğinde aksayan yönleri revize etmek,
Birim genelinde iç kontrole ilişkin süreçleri yürütmek, uygulamaları izlemek ve gerektiğinde iyileştirici faaliyetlerde bulunmak,
Birim Kalite Komisyonu tarafından alınan kararların Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü genelinde uygulanmasına katkı sağlamak ve uygulama sonuçlarını takip etmek,
Birim İç Değerlendirme Raporunu ve kaliteyle ilgili diğer belgeleri hazırlayarak istenildiğinde Strateji Geliştirme ve Kalite Güvence Direktörlüğü ve KADİD’e sunmak.