Haliç Üniversitesi Hızlı Erişim Kampüs Hayatı
WhatsApp

Sıkça Sorulan Sorular

Haliç Üniversitesi | Öğrencimiz | Uygulamalı Eğitimler ve Staj Koordinatörlüğü | Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular | Uygulamalı Eğitimler ve Staj Koordinatörlüğü

Güz, Bahar ve Yaz dönemlerinde yapılan zorunlu stajlarda; zorunlu staj formları ve uygulamaya çıkacakları kamu hastanelerinin istediği işletmede Mesleki Eğitim Sözleşmesi veya Uygulamalı Eğitim formunu doldurmaları gerekmektedir.

  • Öncelikli olarak öğrencinin imzası,
  • Bölüm/Program Komisyon Başkanı,
  • Fakültesi/Yüksekokul Uygulama Koordinatörü,
  • Son olarak Staj Koordinatörlüğü imzalar ve İş Kazası ve Meslek Hastalığı Sigortasının yapılabilmesi için 1 nüshası teslim edilir.

Staj formlarında staja başlama tarihi esas alınarak stajın başladığı gün e-Devlet’e yansımış olur.

Sağlık bölümlerinde ve programlarında okuyan öğrenciler; yatay geçiş yaptıklarında, kayıt sildirdiklerinde, sağlık problemlerinden dolayı rapor alındıklarında, ailevi nedenlerle uygulamaya gitmediklerinde, devamsızlıktan kaldıklarında ve uygulamalı dersi seçmediklerinde bölümüne dilekçe yazıp uygulamasını iptal edebilirler.

Sağlık bölümleri/programı dışındaki öğrenciler staj yeri uygunluğu için ilgili hocalarına danışmalıdır.

Staj defterleri kendi bölümünüz/programınızdan alınır ve teslim edilir.

Staj formlarında yer alan imza kısmı ve tarih kısmı eksiksiz şekilde onaylandıktan sonra, 1 adet kimlik fotokopisi ile beraber teslim edilir.

Böyle bir durumda, staj koordinatörlüğüne ve bölümün/programın staj koordinatörüne bilgi vermekle yükümlüdür.

Zorunlu staj formları SGK için teslim edilmektedir, teslim edilmemesi halinde sigorta işlemleri yapılamaz ve staja çıkan öğrenciler iş kazası geçirdiğinde sorumluluk Üniversitemize ait değildir.

e-Devlet üzerinden 4A İşe Giriş-Çıkış kısmından sigorta bildirgesini görmeden staja çıkmayınız.