Yayınlama Tarihi:
Güncelleme Tarihi:
Üniversitemiz Yüzme Takımı, 23-25 Haziran tarihleri arasında Mersin Olimpik Yüzme Havuzu’nda düzenlenen ÜNİLİG Türkiye Üniversitelerarası Yüzme Şampiyonası’ndan madalyalarla ayrıldı. Şampiyonaya ilk kez katılan takımımızda, 32 üniversitenin kıyasıya mücadele ettiği yarışmalar sonucunda genel toplamda altıncı sırada yer aldı. Erkek Yüzme Takımımız Türkiye dördüncüsü, Kadın Yüzme Takımımız ise Türkiye sekizincisi olma başarısı gösterdi.
Yarışmalarda sergiledikleri performansla göz dolduran Erkek Takımı sporcularımız; 5 altın, 2 gümüş ve 2 bireysel bronz madalyanın yanı sıra bayrak yarışlarındaki iki üçüncülük derecesiyle üniversitemize toplamda 17 madalya kazandırdılar.
Spor Bilimleri Fakültesi Antrenörlük Eğitimi Bölümü öğrencimiz Muhammed Yavuz Selim Oğuz, organizasyonda “Erkekler Kategorisinde En Yüksek Puan Toplayan Sporcu” ünvanını elde etti.