Yrd.Doç.Dr. GÜL BANU DAYANÇ KIYAT
Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müdür Yardımcısı / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Bankacılık ve Finans


Kişisel Bilgiler
DOĞUM YERİ / TARİHİ
:
Kartal / 24.12.1974
MEDENİ DURUMU
:
Evli , 1 çocuklu
İŞ ADRESİ
:
Okçu Musa Cd. Emekyemez Mh. Mektep Sk. No:21 Şişhane
TEL
:
2122972562 Dahili: 171
FAKS
:
E-POSTA
:
Eğitim Bilgileri
LİSANS
:
Ankara Üniversitesi, Su Ürünleri Bölümü, Haziran 1996
YÜKSEK LİSANS
:
Doğuş Üniversitesi, MBA , Mart 2003
DOKTORA
:
Marmara Üniversitesi, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, 2007
DOÇENTLİK
:
PROFESÖRLÜK
:
İŞ TECRÜBELERİ
İSTANBUL TİCARET ÜNİVERSİTESİ
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MD. VEKİLİ (2003 - 2008)
İLETİŞİM FAKÜLTESİ ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (2002–2004)
COMMERCIAL UNION HAYAT (AVİVA)
ÖZEL MÜŞTERİLER BÖLÜMÜ FİNANSAL DANIŞMAN (2001 – 2002)
OYAK BÜYÜK MAĞAZACILIK TİC. A.Ş. (OYPA)
PAZARLAMA MÜDÜRLÜĞÜ UZMAN (1998 – 2001)
BORA OTOMOTİV SAN. TİC. LTD.ŞTİ (HONDA YETKİLİ SATICI)
PAZARLAMA MÜDÜR YRD. (1997 – 1998)

Yöneticilik Deneyimi ve Kurslar
ANADOLU HONDA OTOMOBİLCİLİK A.Ş.
SATIŞ BECERİLERİNİ GELİŞTİRME VE İLETİŞİM SEMİNERİ
OTOMOTİV TEKNOLOJİSİ ÜRÜN VE SATIŞ TEKNİKLERİ
OYAK BÜYÜK MAĞAZACILIK TİC. A.Ş.
MACINTOSCH GRAFİK PROGRAMLARI
FANATİK MÜŞTERİLER YARATMA SEMİNERİ
PARETO ANALİZİ
SAP EĞİTİMİ
Kazanılan Burs ve Ödüller
2003 Doğuş Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü İşletme Yüksek Lisansı – MBA Programını Birincilikle bitirdiği için “Birincilik Ödülü” aldı.

2013 Gebze Rotary Kulübü “İtibar Yönetimi” Konferansı Teşekkür Belgesi
Yönetilen Tezler


6. Yüksek Lisans ve Doktora Tezleri


6.1. Yüksek Lisans Tezleri

İşletme Yüksek Lisans Programı, Engin BELLİ, “Yerel Medyada Markalaşma ve Markalaşma Sorunları; İstanbul Örneği”

İşletme Yüksek Lisans Programı, Sebile ÇOŞKUN, “Bankaların Firma Finansmanı için Sunduğu Ürün Türleri, Bankacılıkta Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti Üzerine Tekirdağ İlinde Bir Uygulama”
İşletme Yüksek Lisans Programı, Cihat ÇOL,

6.2. Doktora Tezleri

İşletme Doktora Programı, Arad KARACOĞLU, “Firmalarda Görev Planlaması ve İş Yükü Optimizasyonu için Model Önerisi; Bir Denetim Firmasında Uygulama”

İşletme Doktora Programı, Halil ŞİMŞEK, “Marka Özgürlüğünün Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi: Müşteri Memnuniyetinin Aracı Rolü”

İşletme Doktora Programı, Bünyamin ÖZGÜLEŞ, “Duygusal Zeka ve Öznel İyi Oluşun Duygusal Emekle Olan İlişkisi ve Çalışanların İtibar Algısına Etkisi”

İşletme Doktora Programı, Orkun ERDEM, “Marka Aşkı”

Uluslararası Toplantılar
Bildiriler

Dayanç Kıyat, Banu ve Sezer Cihan Çalışkan, 2. International Conference on Human and Social Sciences ICHSS 2012/ 23-24 Mart Trian /Albania “How Much Cultural Assumptions In Corporate Reputation Dimension of The Firms: A Study From Turkish Telecommuncation Industry”

Dayanç Kıyat, Banu ve Cem Sefa Sütçü “Research on The Measuring The Reputation Perception Of Health Sector on Social Media”, The International Reputation Management Conference 17-19 Ekim 2012 Kadir Has Üniversitesi – İtibar Yönetimi Enstitüsü

Çalışkan, Sezer Cihan ve Banu Dayanç Kıyat, 3nd International Conference of Humanities & Social Sciences, ICHSS 2013, “A Qualıtatıve Research About Talent Management Polıcıes of Companıes for “PR” Employees ın the 21 st Century ın Turkey” 20-23 Eylül 2014.


Dayanç Kıyat, G. Banu, 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi 8- 10 Mayıs 2014, “ Kurum Kimliği ve Kriz İletişimi Yönetimi İlişkisi”

Uralman, Nezahat Hanzade, Deniz Akcay and Banu Dayanc Kiyat, European Conference On Social Media ECSM 10-11 July 2014 University of Brighton United Kingdom, “Trip Advisor As A Tool Of Customer Relationship Management Of Turkey’s Hotels”.



Yayın Listesi
7.1. Uluslararası hakemli dergilerde yayınlanan makaleler

Dayanç Kıyat, Banu and Sezer Cihan Çalışkan. “How Much Cultural Assumptions In Corporate Reputation Dimension of The Firms: A Study From Turkish Telecommuncation Industry”. Sapienza University of Rome, Italy and Mediterranean Center of Social and Educational Research Mediterranean Journal of Social Sciences Vol.3, No.5, March 2012. p.75-87. ISSN 2039-9340 (print) ISSN 2039-2117 (online) (İndeksli Yayın)

Karayel Bilbil, Emel, Cem Sefa Sütçü ve Banu Dayanç Kıyat. “Türkiye’de Telekomünikasyon Sektöründe Kurumsal İtibar Katsayısı ve Marka Sadakati Üzerine Bir Araştırma” Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Öneri Dergisi Sayı: 39, Yıl: 19, Cilt:10, Ocak 2013 İstanbul Türkiye. ss. 163-175. ISSN 1300-0845 (print) (İndeksli Yayın)

Çalışkan, Sezer Cihan and Banu Dayanç Kıyat. “A Qualitative Research About Talent Management Policies of Companies for “PR” Employees in the 21 st Century in Turkey”. Academic Journal of Interdisciplinary Studies Vol.2, No.9 October 2013 Rome Italy. pp.728-735. ISSN 2081-3993 (print) ISSN 2281-4612 (online) (İndeksli Yayın)

Dayanç Kıyat, Banu, “Türkiye’de Gıda Sektöründe Kurum Kimliği ve Kriz İletişimi Yönetimi Üzerine Bir Araştırma” Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Öneri Dergisi Sayı: 43, Cilt:11, Ocak 2015 İstanbul Türkiye. ss.251-271. ISSN 1300-0845 (print) (İndeksli Yayın)


7.2. Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitabında (Proceeding) basılan bildiriler.

Dayanç Kıyat, Banu and Sezer Cihan Çalışkan. “How Much Cultural Assumptions In Corporate Reputation Dimension of The Firms: A Study From Turkish Telecommuncation Industry”. 2. International Conference on Human and Social Sciences ICHSS 23-24 March 2012 Tirana Albania. (Yayın Listesinde)

Dayanç Kıyat, Banu and Cem Sefa Sütçü. “Research on The Measuring The Reputation Perception of Health Sector on Social Media”. The International Reputation Management Conference 17-19 Ekim 2012 Kadir Has University – Reputation Management Institute İstanbul Turkey. (New Challenges, New Opportunities: Interdisciplinary Perspectives on Reputation Management Ocak 2013 Proceedings Book pp. 19-28 yayınlandı.)

Çalışkan, Sezer Cihan and Banu Dayanç Kıyat. “A Qualitative Research About Talent Management Policies of Companies for “PR” Employees in the 21 st Century in Turkey”. 3nd International Conference of Humanities & Social Sciences ICHSS 20-23 September 2013 Rome Italy. (Yayın Listesinde)


Uralman, Nezahat Hanzade, Deniz Akcay and Banu Dayanc Kiyat. “Trip Advisor As a Tool of Customer Relationship Management of Turkey’s Hotels”. University of Brighton European Conference on Social Media ECSM 10-11 July 2014 Brighton, United Kingdom. (Proceedings Book pp. 533-560 yayınlandı.)

Dayanç Kıyat, Banu and Sezer Cihan Çalışkan. “The Relationship Between Portrait Values and Brand Identity and Its Impact on Intention to Buy: A Study from Turkish Automotive Industrity” IX. European Conference on Social and Behavioral Sciences Paris, France – February 3-6, 2016 (Proceedings Book yayınlandı.)

Dayanç Kıyat, G. Banu “A Research Study on the Relationship Between Perceived Quality and Reputation Quotient of Trademarks in the Mobile Communications Sector in Turkey” The 4. International Reputation Management Conference 16-17.03. 2016 Kadir Has University- Reputation Management Institute İstanbul Turkey. (Proceedings Book yayınlandı.)


7.3. Yazılan Uluslararası kitaplar veya kitaplarda bölümler.

Dayanç Kıyat, G. Banu, “The Key of Reputation” LAP Lambert Academic Publishing, Saarbrücken Germany, ISBN: 978-3-659-54587-0, Aug, 2014.

Dayanç Kıyat, G. Banu, “Sigorta Sektöründe İtibar Yönetimi” “Sigorta Pazarlama, Satış ve Üretim Yönetimi” Ed. Doç. Dr. Şebnem Uralcan. Eskişehir Üniversitesi Yayını Mart 2016.

7.4. Ulusal hakemli dergilerde yayınlanan makaleler
7.5. Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan bildiri kitabında basılan bildiriler

Dayanç Kıyat, G. Banu.“ Kurum Kimliği ve Kriz İletişimi Yönetimi İlişkisi”. Marmara Üniversitesi 13. Ulusal İşletmecilik Kongresi 8-10 Mayıs 2014 Antalya Türkiye. (Proceedings Book Cilt1 ss. 669-672 yayınlandı.)